Wednesday, April 10, 2013

Alhamdulillah ~ 10 April 2013

Alhamdulillah...

Saya diberi kesempatan untuk menghirup udara segar pagi ini
Saya diberi kesempatan untuk hantar abang aan pg school instead of abg pegi dgn bas sekolah, sebab terbangun lewat ;-)
saya berjaya hantar abg ann awal ke sekolah hari ini, sebelum loceng berbunyi
Hari ini saya spend time lagi dengan nazman hazim sebab saya tak hantar dia pg school, anak comel + pintar :-)
Hari ini saya berjaya drive ke Giant bersama-sama si kecil Nazman Hazim!!!! And dia tak kacau saya driving!!!!
Saya berjaya membeli cable charger untuk besties saya ~ my GTab * together with the car charger dengan harga RM40 sahaja, instead of RM45...hehehe (Rm5 jer pon beze nyer...ngeh ngeh ngeh)
Saya menggembirakan Nazman Hazim dengan bawak dia main kat playground Giant
Saya berjaya pujuk dia untuk balik rumah
Dia behave dekat seat sebelah dalam perjalanan balik
Saya ada makanan for lunch
Saya boleh perform solat Zuhur dalam keadaan yang sempurna di rumah
Nazman Hazim tidur pada waktunya, and still tido till now so i dapat turn on my lappy!
Saya dapat tulis post yang sebelum ini  :-)
Saya dapat solat asar
Saya boleh masak untuk dinner kami, walaupon simple jerr hihi
 Anak-anak saya dihantar pulang dengan selamat dari sekolah
Anak-anak solat Maghrib and baca quran
Kami dinner sama-sama
Boleh solat Isyak + sunat Isyak
And boleh tidur dengan anak-anak....

Alhamdulillah...terima kasih Allah atas segala nikmat kurniaan mu...


No comments:

Post a Comment