Sunday, April 28, 2013

Alhamdulillah ~ 29April2013

Alhamdulillah

Saya masih diberikesempatanuntukmenghirup udara segar pagi ini
dan masih diberi kesempatan untuk berbicara denganNYA di permulaan hari...

Pagi ni saya merasakan bahawa saya adalah seorang yang sangat bertuah, dikurniakan Allah anak-anak yang sangat baik, lengkap dan sempurna!!!
Kesibukan dengan tugasan sebelum ini menyebabkan saya tak nampak atau lebih tepat lagi tidak sempat untuk menghayati dan mendekati 3 anugerah terbesar Allah dalam hidup saya ini. Di kesempatan yang ada ini, hati lebih tenang setelah lebih dekat denganNYA, baru saya menyedari bahawa anak-anak yang Allah amanahkan pada saya adalah sangat istimewa. Jika selama ini saya hanya melihat pada kesalahan mereka, namun kini baru saya menyedari bahawa kesalahan mereka adalah pantulan kesilapan saya. Bila hati lebih tenang, akal menjadi lebih waras. Mereka sangat indah. Terima kasih Allah kerana memberikan saya kesempatan untuk menyedari anugerah mu itu. Dengan izin mu, tidak akan ku sia-siakan mereka.



Cheerio
NFZ

No comments:

Post a Comment