Monday, April 8, 2013

The Journey Begin

Alhamdulillah...

Dengan izinNya, berjaya juga saya mengcreate laman blog ini.
Dah agak lama sebenarnya saya berhajat untuk menulis secara konsisten di dalam blog. Namun masa yang agak terbatas sebelum ini seringkali membantutkan hasrat saya.
Tulisan-tulisan saya ini dan yang seterusnya (insyaAllah) bukanlah bertujuan untuk mewar-warkan atau mendabik dada dengan kelebihan-kelebihan yang ada. Hasrat saya hanyalah untuk mensyukuri segala nikmat dan rezeki yang dikurniakan oleh Nya dalam perjalanan saya untuk menjadi hamba yang lebih bersyukur dan ikhlas...InsyaAllah.
Sesungguhnya segala yang baik itu daripada Allah, dan yang buruk itu adalah dari kelemahan diri saya sendiri.

Andai ada di kalangan anda yang mengunjungi laman saya ini secara sengaja atau tidak sengaja, pesanan saya, yang baik jadikan teladan, yang buruk jadikan sempadan :-)

Saya halalkan apa sahaja kebaikan yang mungkin ada di dalam laman ini untuk disebarkan, dikongsi dan dihayati bersama, InsyaAllah.

1 comment:

  1. Assalamu'alaikum wbt.

    Minta izin untuk share dalam bolh saya msaadhamid.blogspot.com tentang tips memlilih TA.

    ReplyDelete