Tuesday, April 23, 2013

Alhamdulillah ~ 24 April 2013


Bismillahirrahmanirrahim

Alhamdulillah...
Saya masih diberi kesempatan untuk menikmati pagi ini dengan penuh ketenangan

Beberapa hari kebelakangan ni, saya dapat sediakan bekalan makanan untuk anak-anak saya ke sekolah. Tak de la special sangat pon, setakat beehoon goreng, pasta, roti telur.. ;-) tapi anak-anak sangat suker...(kawan anak-anak pon suker, so I promise to prepare them pasta this coming Friday...InsyaAllah)

Najwa Hannah dah tak susah nak bangun pagi, mungkin sebab saya kejutkan dia dengan lebih relax kot...tak marah2 macam selalu sebab saya rushing nak pergi kerja

Nazman Hazim, although still menangis bila kne tinggal kat taska, tapi dia nangis kejap jer. bila amik petang, he still mantain his 'cerianess' and cute..hihihi

Nazhan Harraz, dah ada sedikit improvement. Balik sekolah akan buat homework dulu. tapi ada jugak cubaan-cubaan untuk bukak tv...grrrrrgrgrg

Batuk saya dah berkurangan...dah pegi amik ubat :-)

owh...luper...mak bagi pembakar ajaib!!!! TQ mak....menu sehat la lepas ni...hehe

Saya dah siap basic proposal untuk my PhD....will work out for the details one. tapi yang ni nak kne discuss dengan SV dulu

My hubby bagi I allowance untuk I bayar hutang.....TQ dear hubby...

Since dolu-dolu lagi I minat ngan early childhood and peoples psychology...and I intend to have my own taska/tadika...but now, I rasa macam nak bukak pusat tahfiz pulak...hmmmm camne prosedurnye ek???? nak kene study nih....

Semoga Allah memberikan saya kekuatan dan kesihatan, rahmat dan perlindungannya untuk meneruskan  perjuangan hari ini ..... amin..

terima kasih Allah!



Cheerio

NFZ

No comments:

Post a Comment